Marketing


Sales kan niet zonder marketing en andersom ook niet. Vooraf aan de beurs zorgt deze afdeling voor de uitnodigingen, uitingen, presentaties, uitwerking van creatieve acties e.d.
Situatie: er is een goede beurs of congres gedraaid. Veel gesprekken zijn er gevoerd. Interessante leads zijn er gerealiseerd. Hoe nu verder….De praktijk wijst uit dat u wordt opgeslokt in waan van de dag. De normale werkactiviteiten gaan gewoon weer door. Een week later komt u tot de conclusie dat er nog geen opvolging is geweest. Daar gaat uw inspanning en investering. Wat heb je nodig om die interessante lead als nog binnen te halen? Welke onderscheidende activiteiten zijn er?

Is de opvolging van de leads een sales of marketing activiteit?

Naast events acties heb je natuurlijk ook de “gewone” marketing activiteiten. Wanneer heeft u voor het laatste een SEO test gedaan? Is uw website responsive? Hoe pas je augmented reality toe? Heeft uw huisstijl een opfris beurt nodig? 

Wilt u dat er een keertje meegekeken wordt? Neem contact met me op dan gaan we samen er naar kijken.