Plannen, organiseren en ontzorgen
Wanneer begint u met de voorbereiding voor een beurzen, congressen of events? Wie organiseert het en is daar verantwoordelijk voor? Hoe wordt uw bedrijf vertegenwoordigd; alleen zichtbaar zijn of wordt er vakinhoudelijke kennis gedeeld? Wie vertegenwoordigt uw bedrijf en is uw visitekaartje? Wat verwacht u van hen? Is er beurstraining nodig? Wie houd er toezicht tijdens de beurzen, congressen of events? Wat gebeurd er met de behaalde resultaten? Wat als die resultaten tegenvallen? Hoe zit het met de vertaalslag naar de markt? Wie ziet er op toe dat er aftersales plaats vindt?
Is het deelnemen aan beurzen of congressen in de toekomst nog wel een onderdeel van uw marketingstrategie wanneer de resultaten uitblijven? Wat als u event niet voldoende oplevert? Hoe vergroot u dan uw zichtbaarheid?
Afstemming en doelstelling is bij mij een vanzelfsprekendheid.
Gaat het om relaties uit te nodigen voor een events of congressen? Of om uw identiteit en bedrijfscultuur zichtbaar, voelbaar en herkenbaar te laten zijn op de stand? Klopt de uitstraling van de stand met de stand bemanning? Hoe kunnen de resultaten van een events om worden gezet in marketing acties? Afstemming en doelstelling bepaling is bij mij een vanzelfsprekendheid.
Dit kunnen allemaal vragen zijn die bij u als ondernemer spelen. Wat als de mogelijkheid bestaat om dit extern onder te brengen bij een professional? Die voor kwaliteit en resultaat staat? Dat kan. Weten hoe? Neem contact met me op!